Επισκέψεις μέχρι σήμερα ...Number of visitors so far:

Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

torsdag 10 april 2014

ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΑΡΑΠΕΤΗΣ: "παντα δινο και γραφω πρωτα για μενα και μετα για το κοσμο"

Επειτα από ένα αρκετό μεγάλο διάλειμμα από το μπλογκ την πρώτη συνέντευξη για το 2014 μου παραχώρησε ο Μπάμπης Καραπέτης, οπιος αν και υπηρετεί εδώ και 20 χρόνια το ρεμπέτικο και το λαϊκό τραγούδι , δεν δίνει συνεντεύξεις εύκολα. Το νέο του CD με τίτλο «Τέλειωσαν και τα τσιγάρα» βγήκε πριν από έξι μήνες και αποτελείται από συνολικά 12 τραγούδια, εκ των οποίων 5 υπογράφει στιχουργικά και συνθετικά ο ίδιος ο τραγουδιστής. O καλλιτέχνης , με την πολύ καλή λαϊκή φωνή του, (κατά τη γνώμη μου) αποκάλυψε ότι δημιουργεί τη μουσική κυρίως για τον εαυτό του και μετα για τον κόσμο και πως αυτό τον καιρό δουλεύει ήδη σε νέο υλικό που θα μιλάει για την κατάσταση της Ελλάδας...

- Ξεκινώντας,θα ήθελα να μου πεις λίγα λόγια για ‘σένα. Ποιος είναι ο Μπάμπης Καραπέτης

είμαι ένας λαικο ρεμπέτης που αγαπω τραγουδι και την μουσικη



- Ποιο/ποια μουσικα οργανα παίζεις και πότε σε ποια ηλικία ξεκίνησες;

παιζω μπουζούκι τρίχορδο γράφω στίχο μουσική από τα 17 τραγουδάω
ξεκίνησα το 1981
ήταν ο παππούς μου ρεμπέτης και η γιαγιά μου τραγουδιστρια


- Στον  δίσκο «Τέλειωσαν και τα τσιγάρα» που περιέχει 12 κομμάτια, τα πέντε είναι δικά σου τραγούδια, μιας και γράφεις μουσική και στίχους. το τραγούδι "ένα τέλος τόσο ξαφνικό" που έγραψες ειναι αυτοβιογραφικο;

Ναι.


 - Ποιους καλλιτέχνες θαυμάζεις και με ποιους θέλεις να συνεργαστείς;

Τερζη, αρβανητακη...παριο..


-  Ποιά είναι η ανταπόκριση που παρατηρείς από τον κόσμο;

 μεγάλη τώρα αρέσουν και στην νεολαια




 - Πως θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου με πέντε λέξεις;

Τίποτα το μόνο που υα πω είναι υγεία πάνω από ολλα περαστική είμαστε..Αυτό τα λέει ολλα


- Τι σου έχει δώσει η μουσική μέχρι στιγμής;
Τιποτα και  δεν θελω να μου δωση..παντα δινο και γραφω πρωτα για μενα και μετα για το κοσμο.


- Ποια είναι τα τρία σημαντικότερα πράγματα για την ευτυχία σου;

Η κορες μου και το τραγούδι..και μουσική


- Τι  καινούργιο ετοιμάζεις τόσο δισκογραφικά;

Ετοιμαζω μια δουλειά που θα μιλάει για όλα auta που βιώνουμε στην ελλάδα


 - Πολύ ενδιαφέρον ανυπομονώ να ακούσω νέα σου μουσική! Για το τέλος αυτής της συνέντευξης θελεις να προσθέσεις οτιδήποτε άλλο? Σ' ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου και καλή συνέχεια!

Δεν εχω κατι αλλο ευχαριστω.


Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε με τον Μπάμπη Καραπέτη στο facebook .





Μοιραστείτε το στο Facebook



Σχολιάστε το στο Facebook









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar