Επισκέψεις μέχρι σήμερα ...Number of visitors so far:

Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

torsdag 2 februari 2012

Νέμης :"Προσπαθώ να είμαι ο εαυτός μου και να βγάζω στα τραγούδια μου τα συναισθήματα μου"


Η πρώτη συνέντευξη που πήρα για το 2012 ,είναι από τον <<Νέμης ΜC>>έναν ράπερ ,ένα νέο ταλέντο από την Αθήνα.Το πρώτο του cd ''μοναδικες στιγμες'' κυκλοφόρησε το 2010 και σύντομα μέσα στο Φεβρουάριο θα κυκλοφορήσει το δεύτερο με τίτλο ''Ελληνα ετοιμασου''..Ακουσα για πρώτη φορά τη μουσική του στο fb και αμέσως μαγεύτηκα από τους στίχους των τραγουδιών.Αυτός ο σύγχρονος ράπερ έχει σίγουρα κάτι ενδιφέρον να πει με τη μουσική του,σε αντίθεση με πολλούς άλλους στη μουσική δισκογραφία ,οι οποίοι ως επί το πλείστον τραγουδούν για τη μάστιγα των ναρκωτικών,για την πολυτέλεια, για την ευχαρίστηση ,αλλα ακόμη μιλούν με υποτιμητικά λόγια για τις sexy γυναίκες..Ο συνεντευξιαζόμενος στα τραγούδια του μιλά για την καθημερινή ζωή ,τα οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα ,καθώς και για την αγάπη,το θάρρος και τη δύναμη..Συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους τους αναγνώστες αυτής της συνέντευξης να ακούσουν ολόκληρο το νέο του cd..

- Ας ξεκινήσουμε λοιπόν και πρώτα πρώτα να ρωτήσω λίγα πράγματα για σένα. ποιος είναι ο Nemhs Dimtris; (Nemhs Mc);

Ονομάζομαι Δημήτρης Ζωγλοπίτης είμαι 24 ετών γεννήθηκα καί ζω στην Στυλίδα.Στα 18 μου κατατάχθηκα στις ειδικές δυνάμεις,εκεί παρέμεινα τρία χρόνια και υπηρέτησα ως Οπλίτης Βραχείας Ανακατατάξεως στην μονάδα Ζ'ΜΑΚ (Ν.Πέραμο).Αυτή τη στιγμή εργάζομαι σε εταιρεία security .

- Πως ξεκίνησες να ασχολείσαι με τη μουσική;

Από μικρός θυμάμαι ώρες ατέλειωτες να ακούω μουσική.Στα 15 μου ένοιωσα την ανάγκη να εκφράσω τα συναισθήματα μου μέσα από τη μουσική,έτσι άρχισα να γράφω στοίχους.


- Mιλήσε μου λίγο για το νέο σου CD ;

Το νέο μου cd δημοσιεύτηκε μέσω διαδικτύου.Τη μουσική την έχει γράψει ο Dr Lost ο οποίος έχει τεράστια μουσική εμπειρία.Στίχους τους έχω γράψει εγώ.Σε δύο κομμάτια συμμετέχει η Πανωραία μια νέα και πολλά υποσχόμενη τραγουδίστρια.Στα νέα μου κομμάτια κυρίως αναφέρω όλα όσα βιώνω τον τελευταίο καιρό,όχι μόνο εγώ αλλά και οι γύρω μου.


- ποια λέξη σε περιγράφει καλύτερα ως καλλιτέχνης;
Μαχητής,γιατί η ζωή είναι πολύ δύσκολη και πρέπει να παλεύουμε συνέχεια για το καλύτερο.


- Tι σου προσφέρει το hiphop στη ζωή σου;
Με βοηθάει στο να εκφράσω αυτά που έχω μέσα μου.


- Έχεις είδωλα; Αν ναι ποιους και γιατί?
Είδωλο,δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο.Προσπαθώ να είμαι ο εαυτός μου και να βγάζω στα τραγούδια μου τα συναισθήματα μου.


- Αν σου δινόταν η ευκαιρία να συνεργαστείς με οποιονδήποτε καλλιτέχνη της παγκόσμιας μουσικής σκηνής, ποιος θα ήταν;
DMX.


- Μπορείς να μου πείς λίγο για τους στίχους σου και από τι εμπνέεσαι;
Οι στίχοι μου έχουν να κάνουν με αυτά που ζω καθημερινά.λύπες,χαρές κ.λ.π


- Ποιο από τα τραγούδια σου είναι το πιο σημαντικό για εσένα και γιατί;
Το πιό σημαντικό τραγούδι για μένα έχει τίτλο ''Κυλάει ο χρόνος''και είναι σημαντικό γιατί βγάζει όλα όσα αισθάνομαι αυτό τον καιρό.


- Πώς σε έχει επηρεάσει η μουσική ως άτομο;
Με έχει κάνει να βλέπω τα πράγματα πιο ξεκάθαρα,μου δίνει τη δυνατότητα να σκεύτομαι και να δίνω λύσεις σε διάφορα ερωτήματα που με προβληματίζουν.


- Πού θέλεις να φτάσις με τη μουσική σου;
Έχω πολλά σχέδια στο μυαλό μου,προς το παρόν αυτό που προσπαθώ είναι να είμαι πιο αληθινός στην μουσική μου.


- Τι είναι επιτυχία για σένα?
Επιτυχία για μένα είναι να αγαπήσει ο κόσμος τη μουσική μου.


- Τι κάνεις στον ελεύθερο σου χρόνο;
Αθλούμαι συνεχώς,τον τελευταίο καιρό ασχολούμαι με τις πολεμικές τέχνες.


-Ποιό είναι το μουσικό σου όνειρο για το μέλλον;
Να καταφέρω να εξελίξω τη μουσική μου.


- Σε ευχαριστώ πολύ για αυτή τη συνέντευξη! Κάτι τελευταίο που θα ήθελες να πεις στους αναγνώστες;
Εγώ ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να μάθει ο κόσμος μερικά πράγματα για μένα.Θέλω να ευχαριστήσω τον Dr Lost,την Πανωραία,τον Βασίλη,τον Παναγιώτη,όλους τους υπόλοιπους φίλους μου,τον πατέρα μου,την μάνα μου.Κλείνοντας θέλω να πω στον κόσμο να ελπίζει να μην το βάζει κάτω.Όλα θα γίνουν αν έχουμε αγάπη μέσα μας.



Το νέο cd του Νέμη Έλληνα ετοιμάσου/Μουσική: Dr Lost





ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Νέμης -Facebook
Νέμης - Youtube
http://www.cdbaby.com/cd/Nemis

1 kommentar:

  1. Mporeite na parete kai se emena? http://www.facebook.com/otto.hiphop asxolume k ego

    SvaraRadera