Επισκέψεις μέχρι σήμερα ...Number of visitors so far:

Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

onsdag 5 juni 2013

ΑΡΙΣΤΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: «θα ήθελα τη συμμετοχή τραγούδιου μου στήν Εurovision.!! Eίναι όνερο ψυχής και καρδιάς.!!!.»


Αυτή είναι η δεύτερη συνέντευξη μου με την επιτυχημένη και δημοφιλής στιχουργός η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε επίσημα στο Facebook την κυκλοφορία τη νέα της δισκογραφική δουλειά από την δισκογραφική εταιρεία Volum. Το νέο cd με το ομότιτλο τραγούδι, τιτλοφορείται «Ορκος Τιμής» και έχει ήδη εισπράξει τις καλύτερες κριτικές μαζί με την αγάπη από του κόσμου (συνθέτες και τραγουδιστές) . Απολαύστε τα όσα ενδιαφέροντα μου είπε στην συνέντευξή παρακάτω η Αριστέα Παπανδρέου!



- Γεια σου Αριστέα και συγχαρητήρια για το νέο cd σου! Πες μου δυο λόγια για αυτή την νέα δουλειά με τίτλο «Ορκος Τιμής».

Γειά σου Evie και σε ευχαριστώ πολύ για τη τιμή που μου κάνεις και σε αυτή τη συνέντευξη.Το νέο Cd με τίτλο "Ορκο Τιμής" είναι ένα Cd που έγραψα με κατάθεση καρδιάς και ψυχής.!!! Περιλαμβάνει 22 λαικά τραγούδια..Σε Μουσική Νίκου Μητρόπουλου και στίχοι Αριστεα Παπανδρέου.Τα τραγούδια ερμηνεύουν οι τραγουδιστές.Μαίρη Δούκα,Γιάννης Κόλλιας,Νταιάνα Τσέκου,Βασίλης Μητρόπουλος,Τόνυ Αποστολίδης.Θοδωρής Γεωργιάδης και Αλέξης Νείρος.


- Πώς αισθάνεσαι είσαι ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα;
Ναι είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα.!!! Αισθάνομαι γεμάτη από την αγάπη την στήριξη του κόσμου.!!!


- Ποιά είναι η ανταπόκριση του κόσμου και τι σημαίνει πραγματικά επιτυχία για σένα;
Είναι μεγάλη η ανταπόκριση του κόσμου και είμαι πολύ τυχερή σε αυτό.!!! Πραγματική επιτυχία για μένα σημαίνει το να αγαπάει και να τραγουδάει ο κόσμος τα τραγούδια μου.!!!!


 - Γιατί επέλεξες τον τίτλο «Ορκος Τιμής» ως τίτλο του cd σου;
Επέλεξα τον τίτλο "Ορκος Τιμής".Γιατί με αυτόν τον τίτλο ήθελα να δηλώσω τις ηθικές αρχές που έχω στήν ψυχή,στήν καρδιά και στο χαρακτήρα μου,Είτε σε μιά φιλία,σε έναν έρωτα,σε μια αγάπη σε ένα σκοπό.!!!!



- Ποιο τραγούδι νομιζεις οτι θα γινει μεγάλη επιτυχία και γιατί ;
Hδη έχει γίνει επιτυχία όλο το Cd και το τραγούδι που έχει την πρωτιά είναι το τραγούδι ""Ορκος Τιμής"..!!!! Το γιατί της επιτυχίας οφείλεται στην ακροαματικη προτιμηση του κόσμου.!!!

 -  Ένας στίχος του τραγουδιού λέει "στα μάτια μέσα τον κοιτάω είναι για μένα ιερό", τι ειναι για σενα ιερό Αριστέα;
Ιερό για μένα είναι..Η αλήθεια κα η ηθική ψυχής και καρδιάς ..!!!!!!!!!!!


- Με ποια κριτήρια επιλέγεις τους τραγουδιστές που θα ερμηνεύουν τα κομμάτια σου;
Επιλέγω τους τραγουδιστες πάντα με τα κριτήρια.Ηθους,ταπεινοφροσύνης και αγάπης σε αυτό που θα ερμηνεύσουν.!!!!!

 - Αν μπορούσες να διαλέξεις οποιαδήποτε τραγουδιστής ή τραγουδίστρια που θελεις πολυ να ερμηνεύσει τους στίχους σου, ποια/ποιος θα ήταν;
Εκτός από τούς τραγουδιστές που συνεργάζομαι μέχρι τώρα. Η οποία είναι μια συνεργασία άψογη και δυνατή γεμάτη γλυκιά αύρα και πάντα ελπίζω,εύχομαι από καρδιάς, να παραμείνει ετσι για πάντα.!!!!!!!! Θα ήθελα να συνεργαστώ από λίγο με όλους τους τραγουδιστές,επώνυμους και μη δίχως διαχωρισμό.!!!!

- Γράφεις κάποια νέα τραγούδια αυτό τον καιρό;
Ναι γράφω κάποιο Cd έκπληξη με 24 λαικά τραγούδια, με επώνυμους και μη.. τραγουδιστές που θα κυκλοφορήσει το Σεπτέμβρη του 2013.!!! Επίσης τώρα τέλος Ιουνίου του 2013. Κυκλοφορεί νέο Cd του τραγουδιστή Νίκου Ζαραλή με 15 τραγούδια και με τίτλο ""Λόγια Χωρισμού"".!!!!!

- Θα ήθελες ένα από τα μελλοντικά τραγούδια σου να συμμετάσχει στην Eurovision ;

Φυσικά και θα ήθελα τη συμμετοχή τραγούδιου μου στήν Εurovision.!! Eίναι όνερο ψυχής και καρδιάς.!!!

- Μίλησε μου για το λίγο διαφορετικό εξωφύλλο και ποιος το εμπνεύστηκε και εκτέλεσε;

Ναι το εξώφυλλο είναι κάτι το διαφορετικό.!!! Μια έμπνευση και εκτέλεση. Γεμάτη γλυκιά αύρα συναισθημάτων,αλήθειας και ηθικής καρδιάς και ψυχής με κριτήριο τα λόγια του τραγουδιού.""Ορκος Τιμής"".!!!

-  Τέλος, ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και μια τελευταία ερώτηση, αν η ζωή σου ήταν ένα τραγούδι, ποιός θα ήταν ο τίτλος;
Η ζωή μου είναι ένα τραγούδι και αυτό το τραγούδι είναι τα παιδιά μου..!!!!!! Ο τίτλος που θα έβαζα θα ήταν""" Αστέρια ο βυθός της ψυχής μου""!!!!!!!!
Τέλος Εvie θέλω να σε ευχαριστήσω από καρδιάς για την όμορφη κουβέντα πού είχαμε.!!!!!!! Σου εύχομαι με τη σειρά μου τα καλύτερα σε αυτό που κάνεις.!!!!

Η επίσημη ιστοσελίδα  και το επίσημο προφίλ της στιχουργού Αριστέα Παπανδρέου  στο Facebook.


Σχολιάστε στο Facebook απευθείας από το blog

Το νέο αγαπημένο τραγούδι της Αριστέας Παπανδρέου

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar