Επισκέψεις μέχρι σήμερα ...Number of visitors so far:

Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

fredag 14 september 2012

ΣΑΝΤΡΑ ΚΑΚΙΩΝΗ:"Η ομορφιά είναι πλεονέκτημα,όμως αν δεν έχεις ψυχή,τότε δεν έχεις να πεις τίποτα σε κανέναν..."


Σήμερα με μεγάλη χαρά και τιμή να φιλοξενώ στο μπλογκ μια υπέροχη και ελπιδοφόρα καλλιτέχνιδα. Ο λόγος για την εντυπωσιακή και εξαιρετικά πολύ όμορφη ερμηνεύτρια Αλεξάνδρα Κακιώνη, η οποία αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην Κρήτη και τραγουδαει στο Ελουντα beach με επιτυχία!
Στην παρακάτω συνέντευξη που μου παραχώρησε η τραγουδίστρια Σαντρα, όπως την φωνάζουν οι φίλοι της, μίλησε για τη ζωή της και για το τραγούδι επίσεις
αποκάλυψε πως έχει σχέση ενώ για άντρα θεωρεί ως πιο σέξι τώρα τον διάσημο σταρ του Χόλιγουντ, Jensen Ackless. Όσο για τα επόμενα επαγγελματικά της βήματα, δεν θέλησε να σχολιάσει κάτι και αρκέστηκε να πει: «λεπτομέρειες συντόμως»

- Σαντρα, πες μου λίγα πράγματα για σένα...

Γεννήθηκα στην Αθήνα,οι γονείς μου δύο υπέροχοι άνθρωποι.Έχω έναν αδερφό που υπεραγαπάω,επίσης...Και οι τρεις τους είναι δικηγόροι.Εγώ αν και πέρασα στην Φιλοσοφική Αθήνας,αποφάσισα να ασχοληθώ με αυτό που ήθελα πάντα...τη μουσική.Είχα ήδη πάρει το πτυχίο μου στην κλασσική κιθάρα,εξάλλου...Έχω επίσης σπουδές σε αγγλικά,μοντέρνο χορό και γαλλικά....Για ένα σύντομο διάστημα είχα δουλέψει ως δασκάλα αγγλικών και χορού..Όταν ξεκίνησα να τραγουδάω επαγγελματικά,ήξερα ότι αυτό είναι το μόνο που ήθελα να κάνω....

- Πως αποφάσισες και πως άρχισες να ασχολείσε με την μουσική;

Ξεκίνησα μαθήματα κλασσικής κιθάρας στα 8 μου...οι γονείς μου ευθύνονται γι'αυτό...μάλλον έβλεπαν πως ήμουν καλλιτεχνική φύση...


- Πώς περιγράφεις τη μουσική σου;

Η μουσική μου είναι επηρεασμένη από τα αγαπημένα μου ακούσματα rock και λίγο pop...


- Εγω σε εχω ακουσει να τραγουδας στα ελληνικά και στα αγγλικά, ειλικρινα πρέπει να πω ότι ακούγεσαι πολύ ωραία και στις δύο γλώσσες. Σε ποια γλώσσα εκφράζεσαι καλύτερα, ποια σε κάνει να νιώθεις πιο άνετα με το τραγούδι;

Σ'ευχαριστώ γι'αυτό που λες...Αν και εκτιμώ την γλώσσα μας και την αξία της,εκφράζομαι καλύτερα και πιο φυσικά στα αγγλικά...ίσως επειδή από πολύ μικρή ηλικία ξεκίνησα να μαθαίνω αγγλικά,ίσως γιατί ταιριάζει καλύτερα σαν γλώσσα στο είδος μουσικής που τραγουδάω...δεν ξέρω....



- Τι είναι αυτό που πιστεύεις πως σε κάνει και ξεχωρίζεις στις ερμηνείες σου;

'Ισως τα δύο αντικρουόμενα στοιχεία του χαρακτήρα μου...η δυναμικότητα και η ευαισθησία μου....Με την μουσική κατάφερα να κάνω την υπερβολική μου ευαισθησία,από αδυναμία,πλεονέκτημα....


- Από ότι ξέρω έχεις εμφανιστεί ζωντανά δίπλα σε ονόματα όπως, Mύρων Στρατής, Νικος Γωγος , Βασίλης Τσιμιδάκης, Γιωργος Δημητριαδης. Πως προέκυψαν αυτές οι συνεργασίες;


Οι συνεργασίες προέκυψαν στην πορεία της δουλειάς από τύχη και χημεία...Είμαι ευγνώμων....


- Σ' έχει εντυπωσιάσει ιδιαίτερα κάποιος από αυτούς τους καλλιτέχνες;

Όλοι οι καλλιτέχνες που έχω γνωρίσει από κοντά έχουν στοιχεία που αγαπώ και θαυμάζω...Δεν υπάρχουν συγκρίσεις..


- Πώς ήταν η εμπειρία και τι σήμαινε αυτή η συμμετοχή για σένα;

Η κάθε εμπειρία είναι μοναδική για μένα...Κάθε φορά προσπαθώ να φανώ αντάξια των προσδοκιών τους...


- όσον αφορά τους καλλιτέχνες με ποιους άλλους καλλιτέχνες θα ήθελες να συνεργαστείς στο μέλλον;

δεν έχω κάποιο όνομα στο μυαλό μου...Αρκεί να επικοινωνώ μουσικά,να κάνω αυτό που αγαπάω και να χαίρομαι...


- Aσχολείσαι με κάτι άλλο εκτός από την μουσική;

Με τους ανθρώπους που αγαπάω!

- Είσε μια πολύ όμορφη γυναίκα, κάτι που είναι σίγουρα και είναι ένα πλεονέκτημα στο χώρο της μουσικής. Πιστεύεις ότι το γεγονός αυτό θα σε βοηθήσει κάνεις επιτυχία;
Σ'ευχαριστώ!!!Η ομορφιά είναι πλεονέκτημα,όμως αν δεν έχεις ψυχή,τότε δεν έχεις να πεις τίποτα σε κανέναν...


- Ποιο προτιμάς από τα δύο: μικρές μουσικές σκηνές ή μεγάλες πίστες;

Δεν έχω πρόβλημα..αρκεί να αισθάνομαι ότι μπορώ να αγγίξω μουσικά τους ανθρώπους στους οποίους απευθύνομαι..


- Ποιο είναι το κυρίως χαρακτηριστικό σου;

Η ανεξάρτητη φύση μου.


- Τι μουσική ακούς στο σπίτι σου;

Rock,heavy metal,κλασσική,pop.


- Σε ποια στέκια συχνάζεις στην Αθήνα;

Σε rock clubs...


- Ποιον θεωρείς τον πιο sexy άντρα αυτή τη στιγμή:
Jensen Ackles


- Οσον αφορά την προσωπική σου ζωή, είσαι μόνη ή έχεις σχέση, ή παντρεμένη;

Σχέση.


- Ετοιμάζείς κάτι αυτό τον καιρό; δισκογραφικά η ζωντανές εμφανίσεις;
Και τα δύο...λεπτομέρειες συντόμως...


- Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε δέκα χρόνια από σήμερα;

Ζωντανή και δυνατή,ελπίζω!!!


- Σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη! Κάτι τελευταίο που θέλεις να προσθέσεις;
Εγώ σ'ευχαριστώ πολύ!!Ναι...η μουσική είναι το μόνο πράγμα που μας κάνει να ονειρευόμαστε και δεν μπορεί να μας το πάρει ποτέ κανείς!!!Φιλιά!!!!



Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Αλεξάνδρα στο Facebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar